• Σχετικά
  • Διαφημιστείτε
  • Απόρρητο
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, Απρίλιος 7, 2021
  • Login
Daily Magazine Η καθημερινή συνήθεια
Advertisement
No Result
View All Result
Daily Magazine Η καθημερινή συνήθεια
No Result
View All Result
Home ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στα 350 ευρώ η εξοικονόμηση των νοικοκυριών το 2020 από τις προσφορές των σούπερ μάρκετ

16 Μάρτιος 2021
in ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
0 0
0
Στα 350 ευρώ η εξοικονόμηση των νοικοκυριών το 2020 από τις προσφορές των σούπερ μάρκετ
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter


Μέση εξοικονόμηση 350 ευρώ για το μέσο νοικοκυριό από τις προσφορές και εκπτώσεις στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ το 2020 καταδεικνύει έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα.

Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση της συνολικής αξίας αγορών ανέρχεται σε 13%, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Πρακτικά, η μηνιαία συνολική αξία των προωθητικών ενεργειών αντιστοιχεί κατά μέσο όρο σε όφελος σε πάνω από 350 ευρώ ετησίως για το 2020, με τη μέση ετήσια εξοικονόμηση τα τελευταία χρόνια να είναι πάνω από 300 ευρώ. Η αξία αυτή είναι σταθερή σε ετήσια βάση την τελευταία πενταετία με εξαίρεση το 2016, χρονιά υπολειτουργίας δύο εκ των τότε σημαντικότερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ της χώρας. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το όφελος είναι πολύ σημαντικότερο από το αντίστοιχο όφελος του 2014 εξαιτίας της μείωσης της δαπάνης στων νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου, η οποία εκτιμάται σε περίπου 4% την εξεταζόμενη πενταετία. Συνολικά η μέση εξοικονόμηση ανά νοικοκυριό εκτιμάται σε περίπου 2.100 ευρώ για την εξεταζόμενη περίοδο, ενώ η συνολική αξία που έχει δοθεί σε επτά χρόνια πλησιάζει τα 9 δισ. ευρώ.

Στο πλαίσιο της έρευνας εξετάστηκαν και άλλες απόψεις των καταναλωτών γύρω από τις προσφορές οι οποίες δείχνουν μία σταδιακή αλλαγή. Χαρακτηριστικό είναι ότι ενώ το 2017 το 74% των ερωτώμενων κυνηγούσε τις προσφορές και τις εκπτώσεις στο σούπερ μάρκετ, αυτό το ποσοστό το 2020 έχει διαμορφωθεί σε 20%. Αυτή η εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της αύξησης των προωθητικών ενεργειών. Πλέον οι καταναλωτές βρίσκουν περισσότερες ευκαιρίες, ενώ τις βρίσκουν και πιο εύκολα. Παράλληλα όμως μειώνεται και η επίδραση που έχουν οι προσφορές και οι εκπτώσεις στην επιλογή καταστήματος. Το ποσοστό των καταναλωτών που προτιμούσε καταστήματα ανάλογα με τις προσφορές, έχει μειωθεί από 63% το 2017 σε 44% το 2020.

Χαρακτηριστικό του βαθμού υιοθέτησης προσφορών από τον καταναλωτή είναι το γεγονός ότι το 47% του κοινού δηλώνει ότι προτιμάει περισσότερες προσφορές, παρά χαμηλές τιμές. Μπορεί και αυτό το ποσοστό να παρουσιάζει κάμψη συγκριτικά με το 2017 (47%), αλλά εξακολουθεί να αποτελεί ιδιαίτερα υψηλή καταγραφή. Ο λόγος γι’ αυτή την επιλογή είναι ότι θεωρεί ότι μέσω της αναζήτησης και επιλογής προσφορών και εκπτώσεων έχει τη δυνατότητα τόσο για μεγαλύτερες εξοικονομήσεις, όσο και για προσαρμογή στις δικές τους εξατομικευμένες ανάγκες της εξοικονόμησης χρημάτων.

Σε σχέση με τις πηγές πληροφόρησης για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, τα κύρια κανάλια είναι τα ενημερωτικά φυλλάδια με 53%, η τηλεόραση με 46% και το διαδίκτυο με 29% (συνολικά 42% εάν προστεθεί και το κινητό τηλέφωνο). Διαχρονικά φαίνεται ότι τα πρώτα δύο κανάλια (φυλλάδια και τηλεόραση) παρουσιάζουν μικρή κάμψη, ενώ κερδίζουν έδαφος οι νέες τεχνολογίες με το διαδίκτυο και το κινητό τηλέφωνο αθροιστικά να αυξάνονται από 26% σε 42%. Οι λοιπές πηγές ενημέρωσης παρουσιάζουν επίσης διακυμάνσεις με τις σημαντικότερες να είναι η μείωση τα τελευταία χρόνια για την ενημέρωση εντός του καταστήματος (π.χ. αφίσες).



Πηγή

Previous Post

Τσίπρας για Μητσοτάκη: «Να σταματήσει την επικοινωνιακή διαχείριση της πανδημίας και να ασχοληθεί με το δύσκολο δρόμο της εξεύρεσης ουσιαστικών λύσεων»

Next Post

Χαλάρωση lockdown έως το Πάσχα: Το σχέδιο για λιανεμπόριο, κυκλοφορία, σχολεία, εστίαση | ενότητες, πολιτική

Related Posts

Πότε ανοίγουν τα σχολεία: Τι θα γίνει με Λύκεια, Γυμνάσια και Δημοτικά
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πότε ανοίγουν τα σχολεία: Τι θα γίνει με Λύκεια, Γυμνάσια και Δημοτικά

7 Απρίλιος 2021
Lockdown – Συνεδριάζουν οι ειδικοί για τα σχολεία – Μακρή: Προτεραιότητα μας να ανοίξουν τα Λύκεια | ενότητες, κοινωνία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Lockdown – Συνεδριάζουν οι ειδικοί για τα σχολεία – Μακρή: Προτεραιότητα μας να ανοίξουν τα Λύκεια | ενότητες, κοινωνία

7 Απρίλιος 2021
«Καμπάνα» Τσιόδρα για 1.000 διασωληνωμένους μετά το Πάσχα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

«Καμπάνα» Τσιόδρα για 1.000 διασωληνωμένους μετά το Πάσχα

7 Απρίλιος 2021
Ανοίγει η πλατφόρμα για την χορήγηση των self tests – Ποιοι έχουν προτεραιότητα | ενότητες, covid-19
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ανοίγει η πλατφόρμα για την χορήγηση των self tests – Ποιοι έχουν προτεραιότητα | ενότητες, covid-19

7 Απρίλιος 2021
Αντίστροφη μέτρηση για τις φορολογικές δηλώσεις – Τι ισχύει με τα τεκμήρια και τις αποδείξεις
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αντίστροφη μέτρηση για τις φορολογικές δηλώσεις – Τι ισχύει με τα τεκμήρια και τις αποδείξεις

7 Απρίλιος 2021
Ζει στον κόσμο του ο κύριος Τσίπρας και οι συνεργάτες του
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ζει στον κόσμο του ο κύριος Τσίπρας και οι συνεργάτες του

7 Απρίλιος 2021
Next Post
Χαλάρωση lockdown έως το Πάσχα: Το σχέδιο για λιανεμπόριο, κυκλοφορία, σχολεία, εστίαση | ενότητες, πολιτική

Χαλάρωση lockdown έως το Πάσχα: Το σχέδιο για λιανεμπόριο, κυκλοφορία, σχολεία, εστίαση | ενότητες, πολιτική

Δείτε για πρώτη φορά την πολυτελή έπαυλη του Χάρι και της Μέγκαν στην Καλιφόρνια! (Βίντεο)

Δείτε για πρώτη φορά την πολυτελή έπαυλη του Χάρι και της Μέγκαν στην Καλιφόρνια! (Βίντεο)

Οι Ρώσοι ψάχνουν ελεύθερους σκοπευτές «χωρίς εμπειρία» μέσω… αγγελίας!

Οι Ρώσοι ψάχνουν ελεύθερους σκοπευτές «χωρίς εμπειρία» μέσω… αγγελίας!

Please login to join discussion
Facebook Twitter Google+ Youtube RSS

Περιηγηθείτε στις κατηγορίες των ειδήσεων μας

  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
  • ΓΥΝΑΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ
  • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
  • ΤΑΞΙΔΙΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

© 2019 Dailymag - Designed by Arké.Visit us at Arké.

No Result
View All Result
  • 404 Error, content does not exist anymore
  • Home
  • Sample Page
  • WPMS HTML Sitemap

© 2019 Dailymag - Designed by Arké.Visit us at Arké.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In